7 Aralık 2016 Çarşamba

FAST&FASTING ALIVE



Sinan Ergin'le Fast & Fasting Alive

Gerçek özgürlük düşüncelerden özgür olmaktır. Ağırlıklarımızdan kurtulmadan düşlerimize kavuşamayız….
Olayları ve düşünceleri anlamamız ve  duygusal yaklaşımları engellememiz dışarıdaki olay ve düşüncelerle aramızda bir “boşluk” bırakmak suretiyle mümkün olur. “Live Alive” tekniği ile ulaşılabilecek bu yaklaşım yeni bir boyut getirmek amacıyla hazırlanmıştır.

Kendimizin farkında olmak, kendimizi gözlemlemek, hayatla düşüncelerimiz arasında boşluk bırakmak; algımızı, duygularımızı ve bakışımızı değiştirecektir.
Hiç yukarıdan bakanla yerden bakan bir olur mu?
Düşünce ve duygularının hapsinde olanla; özgür olan bir olur mu?

KATILIMCI YORUMLARI 

“Fast&Fasting Alive” semineri; sıradan bir detoks programı değildi. Çok kilo almış olmama rağmen, amacım sadece kilo vermek te değildi.. O yüzden seminerin Zihin Detoksu felsefesine daha çok odaklanmıştım. Yemeğin hayatımdaki anlamını anlamak istiyordum. Seminer boyunca aç kaldığımı değil, vücuduma hep çok ihtiyacı olduğu bir şeyi sağladığımı düşündüm. Yani yaptığım şeyin bilincindeydim. O yüzden zorlansam da hiç şikayet etmedim ve sonuna kadar odaklandım. İlk 2 günün zorluğu benim bir şeyleri anlamam için çok büyük fırsat oldu ve bunu yapılan nefes-beden eksersizleriyle ve özellikle de kendi başıma kaldığım "sessiz kalma" saatleriyle çok iyi değerlendirdim. 7 günün sonunda bedenimdeki değişiklik inanılmazdı, zihnimdeki dinginlik ve netlik daha da inanılmazdı. Kendimi ilk kez "Canlı" hissettim. 6 ay boyunca kilomda geri dönüş olmadı ve abartmıyorum kendimi 20 yaş gençleşmiş hissediyorum. Böyle bir Girişimin ilk 4 gününün seminer eşliğinde olması bence tek yol, bunu yalnız yapmak nerdeyse imkansız...Ama sonucunda geldiğiniz nokta kelimelerle anlatılmayacak kadar Büyülü! Tekrarını iple çekiyorum. Betül Temeltaş
Eğitim bende bir çeşit şok etkisi yarattı. Bu zamana kadar göremediğim, bilemediğim bir çok gerçekliği görmemi ve fark etmemi sağladı. Bu eğitimden sonra 'Bilmenin' dinginliğini ve huzurunu yaşıyorum. Güzin Kırsaçlıoğlu
İnsanın hayatında dönüm noktaları vardır; kimi bunu seçer bilinçsizlikle, kimi ise karar verir ve bilinçli olarak yapar. Artık şunu biliyorum: nereye gideceğimi bilmediğimi fark ettiğim anda gideceğim yolun yolcusu değil, yolu inşa edeni olduğum. Düşleme sanatı, özümdeki gerçeğin canlanışı, açığa çıkışı… Teşekkürler Sinan Ergin. Zeynep Konca
Doğduğumuzdan beri bize öğretilen, içine sokulduğumuz doğrular ''çerçevesinin'' dışına çıkmamı sağladı. Artık her düşüncemle bana gösterilenin dışına çıkabiliyorum. Kendi yolumu bulabilirim. Zübeyde Yılmaz
Oldukça hızlı ve etkili bir öğretiydi. Anlamaya çalışırken zorlandığımız ama bir yol bulduğunuzda sizi etkisi altına alan bir gerçekler geçidi... Çok etkilendim ve etkileri hala devam ediyor. Aydın Aydıncı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder